Hoi, waarmee kunnen we je helpen?
Meest gestelde vragen
Moet ik de retour van mijn afgewezen product zelf betalen?
Nee, wij betalen indien jouw product niet door de controle komt jouw retour kosten.
Hoe snel wordt ik uitbetaald na goedkeuring van mijn verkoop?
Na goedkeuring en ondertekening door u zelf en Revibe Warenhuizen wordt u binnen maximaal 5 werkdagen uitbetaald.
Welke goede doelen ondersteunt Revibe?
Revibe zet zich in voor verschillende goede doelen, waaronder Stichting Dierenlot, KWF en TreesForAll, waarmee we samen werken aan een betere toekomst voor mens, dier en natuur.
Zijn de tweedehands producten gecontroleerd op kwaliteit?
Ja, elk tweedehands product wordt zorgvuldig geïnspecteerd voordat het wordt verkocht. We controleren op compleetheid, werking, en eventuele schade. Dit vermelden we indien nodig duidelijk en is altijd te zien op de foto.
Zoek op onderwerp
Neem contact met ons op:
Bij vragen en/of advies kunt u 7 dagen per week vrijblijvend contact met ons opnemen tussen 08:00 en 20:00 per e-mail: revibe.nederland@gmail.com of via WhatsApp 06-57042057. Wij zijn telefonisch bereikbaar op: +31851306779
Revibe staat voor kwaliteit en niet voor kwantiteit! Niet tevreden over een product? Stuur gerust een bericht om het product te retourneren. Wij zullen uw retour traject zo goed mogelijk begeleiden. Klik hier voor ons Retour Beleid.
Bedrijfsadres:
Revibe - www.revibe.nl
Korrelhoed 34
7324CZ Apeldoorn
7 dagen per week bereikbaar.
Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via E-mail & WhatsApp, maar ook Facebook Messenger en Instagram direct (vaak minder snelle reactie). Maandag t/m zaterdag staan we voor u klaar vanaf 08:30 t/m 18:00 en zijn we ook telefonisch bereikbaar.
Tel: +31851306779
Whatsapp: 06-57042057
Email: revibe.nederland@gmail.com
Kvk nummer: 93177968
BTW nummer: NL005003703B63
Openingstijden:
Maandag 08:30 - 18:00
Dindsdag 08:30 - 18:00
Woensdag 08:30 - 18:00
Donderdag 08:30 - 18:00
Vrijdag 08:30 - 18:00
Zaterdag 08:30 - 18:00
Zondag 08:30 - 18:00
Zondag Gesloten